Κυριακή 7 Απριλίου 2013

ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΟΙΓΕΤΕ ΦΥΛΛΟ-ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ




Προσπαθώ εδώ και πάαααααααρα πολύ καιρό να μεταφορτώσω αυτό το βίντεο και επιτέλους τα κατάφερα!! Σας έχω μιλήσει πολλές φορές για τη μανούλα μου και τώρα ήρθε η ώρα να τη θαυμάστε και live (κατά μία έννοια) και επί το έργον. Όσοι από σας λοιπόν αγαπημένοι μου αναγνώστες δεν ξέρετε να ανοίγετε φύλλο δώστε προσοχή και θα μάθετε από κάποια που εγώ τουλάχιστον θεωρώ expert του είδους!! (όσο και να έχω προσπαθήσει φύλλο σαν το δικό της δεν έχω καταφέρει να φτιάξω..)
ΚΑΛΗ ΠΡΟΒΟΛΗ!

13 σχόλια:

  1. Γεια σου Πέλα με τα ωραία σου!
    (ωραίο βίντεο κοπελιά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να τη χαίρεσαι τη μανούλα σου Πέλα!!! Χρυσοχέρα είναι!!! Το κάνει να φαίνεται τόσο εύκολο!!! Εμένα θα μου είχε ανοίξει κάτι τρύπες τεράστιες!!! χιχι!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν το συζητώ, η μανούλα το κατέχει άψογα το "άθλημα"!!!!
    Και το κάνει να μοιάζει τόσο εύκολο!!
    Μα και η σκηνοθέτης άψογη μπορώ να πω!
    Φιλάκια Πέλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλέ Πέλα; Πολύ σπορτίβα η κα μαμά σου!
    Και οποία ταχύτης! :)

    Αν ήσασταν πιο κοντά, θα ερχόμουν για μάθημα!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Bravo re sy, bravo!!!
    Fovero videaki me ti souper mama!!!!

    Filia!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλεια η μαμά, τέλειο το φύλλο που άνοιξε! Καλημέρα και καλή εβδομάδα Πέλα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θεά η μανούλα!!! Χρυσοχέρα απ'τις λίγες!!! Τη βλέπεις και νομίζεις ότι το άνοιγμα του φύλλου είναι παιχνιδάκι...
    Πολλά φιλάκια και στις δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να χαίρεσαι την μανούλα την χρυσοχέρα !!

    Λατρεύω το σπιτικό φύλλο !

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θα το μελετήσω το βίντεο, αν και πολύ φοβάμαι ότι δεν παίζει να γίνω τόσο δεξιοτέχνης σαν τη μαμά!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλειοοοο!!!!!!Μπράβο για το βιντεάκι!Πολλά συγχατήρια στη μαμά, χρυσοχέρα!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σούπερ η μανούλα σου!!! Καλησπέρα :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τέλειο το βίντεο!!!Να τη χαίρεσαι τη μανούλα σου!!!Είναι χρυσοχέρα!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

share