Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013

ΣΑΛΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙΣΑΡΑ ΜΕ ΚΡΟΥΤΟΝ ΣΚΟΡΔΟΥ ΚΑΙ ΤΥΡΙΩΝ

ο ανυπόμονος και πεινασμένος σύζυγος δεν περίμενε τη φωτογράφηση και την ανακάτεψε γι' αυτό φαίνεται λίγο....άρτσι μπούρτσι και λουλάς αλλά και πάλι μπάνικη δεν είναι???? εεεεεεεεε???
Η δίαιτα συνεχίζεται ακάθεκτη, καθώς τον Αύγουστο πρέπει να μπω σε νυφικό και όχι σε αερόστατο, με την αγαπημένη μου σαλάτα ανακύκλωσης, γιατί εγώ πάντα θυμάμαι να φτιάξω σαλάτα του Καίσαρα όταν μου έχουν ξωμείνει κοτόπουλο και ψωμάκι από την προηγούμενη μέρα!




Ειδικά στις μέρες μας τίποτα δεν πρέπει να πετιέται οπότε επί τη ευκαιρία σας έχω και μερικές ακόμα ιδέες για να εκμεταλλευτείτε το ψωμάκι που έχει περισσέψει και έχει αρχίσει να ξεραίνεται.  
Λοιπόν έχουμε και λέμε....

  • Αβγόφετες: μακράν ο πιο αγαπημένος και μαμαδίστικος κατ' εμέ τρόπος αξιοποίησης του χθεσινού ψωμιού. αλμυρές ή γλυκές οι αβγόφετες ενδείκνυνται για όλα τα γούστα.
  • Κρουτόν (καλή ώρα): τα πασπαλίζετε με την αγαπημένη σας γεύση (π.χ. ρίγανη, σκόρδο, βασιλικό, πάπρικα, τυριά  ή ό,τι άλλο σας αρέσει και συνοδεύετε τις σαλάτες και τις σούπες σας.
  • Παξιμάδια: ακολουθούμε την ίδια διαδικασία με τα κρουτόν χωρίς όμως να κόψουμε τις φέτες σε κυβάκια.
  • Σπιτική Γαλέτα: αφήνουμε το ψωμί να ξεραθεί καλά, το χτυπάμε στο μπλέντερ και έχουμε έτοιμη γαλέτα για τα σνίτσελ και τα πανέ μας. 
  • Σουφλέ ή στράτα: βάζουμε τις φέτες στον φούρνο με ό,τι τυριά και αλλαντικά θέλουμε, περιχύνουμε με αβγά και γάλα και that's Eat!
Μια ακόμα ωραία πρόταση σας έχω εδώ: Μπαγκέτες βαρκούλες με αβγό, μανιτάρι και ζαμπόν
και εδώ: ΚΡΟΚ ΜΑΝΤΑΜ
και εδώ: ΤΑΡΑΜΟΚΕΦΤΕΔΕΣ
Αυτά! σας άρεσαν? αν έχετε κι εσείς κι άλλες ιδέες μοιραστείτε τες μαζί μας.

ΥΛΙΚΑ: 1 μαρούλι (κατά προτίμηση iceberg)
           1 κομμάτι στήθος (ή ό,τι άλλο μας έχει μείνει)
           1 χούφτα κρουτόν
           1/3 φλιτζανιού τριμμένα κίτρινα τυριά
           2 κουτ. σούπας ελαιόλαδο
           λίγες σταγόνες λεμόνι
Για τα κρουτόν: 1/2 φλιτζάνι ελαιόλαδο
                       4-5 φέτες ψωμί
                       1/2 κουτ. γλυκού σκόρδο σκόνη
                       1 ματσάκι μαιντανό ψιλοκομμένο
                       1/3 φλιτζανιού τριμμένα τυριά
                       φρεσκοτριμμένο πιπέρι
           
ΕΚΤΕΛΕΣΗ: πλένουμε και κόβουμε το μαρούλι και το κοτόπουλο. 
Ετοιμάζουμε τα κρουτόν: βάζουμε σε ένα μπολάκι το λάδι με το σκόρδο, το πιπέρι και τον μαϊντανό  ανακατεύουμε καλά και το βάζουμε στο φούρνο μικροκυμάτων για μισό λεπτό (αυτό θα βοηθήσει το λάδι να απορροφήσει όλες τις γεύσεις). Κόβουμε το ψωμί σε κυβάκια, τα βάζουμε σε ένα αντικολλητικό ταψί (ή σε κανονικό ταψί με λαδόκολλα) και περιχύνουμε με το μείγμα του λαδιού και τα τριμμένα τυριά. Τα ανακατεύουμε πολύ καλά και τα ψήνουμε για 20-25 λεπτά στους 180 βαθμούς. 
Προσθέτουμε και τα κρουτόν στη σαλάτα, ραντίζουμε με λαδάκι και λεμόνι και πασπαλίζουμε με το τυρί! Έτοιμη!

19 σχόλια:

  1. Τρελαίνομαι για αυτή τη σαλάτα!
    Ίσως να είναι και η αγαπημένη μου!
    Μου αρέσει που δεν έχεις βάλει κάποιο βαρύ ντρέσινγκ, αλλά και τα κρουτόν σκόρδου φαίνονται απίθανα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτή η σαλάτα είναι τέλεια και απο τις αγαπημένες μου!!!Οι ιδέες για το μπαγιάτικο ψωμάκι πολύ καλές!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ε μα πως να κρατηθεί ο σύζυγος άμα είχε τέτοια σαλάτα πειρασμό μπροστά του???
    Η αγαπημένη σαλατούλα του γιου μου είναι αυτή!!
    Και τι νόστιμες οι ιδέες που μας δίνεις για το ψωμάκι!!
    Φιλιά Πέλα μου, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαχαχαχα!!!!
    Τέλεια τα κρουτόν...τρελλαίνομαι για σκορδάκι!!!!
    Και η σαλάτα ελαφριά και νόστιμη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Από τις αγαπημένες μου σαλάτες!!! Πολύ χρήσιμες οι ιδέες για το μπαγιάτικο ψωμάκι!!! Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ πλήρης η σαλάτα και πολύ πιο ελαφριά χωρίς την κρεμώδη σαλτσούλα..Τα κρουτόν ακούγονται γευστικότατα! Οι προτάσεις διάσωσης του μπαγιάτικου ψωμιού πολύ χρήσιμες!Καλή συνέχεια και κουράγιο με τη δίαιτα, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μου αρέσουν πάρα πολύ οι σαλάτες κι αυτήν είναι πάρα πολύ νόστιμη και χορταστική! Πολύ ωραία!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. να σε ρωτήσω. έφτιαξα εκείνα τα εύκολα τυροψωμάκια -έβαλα και λίγη γκούντα και λίγο τριμμένο καρότο- αλλά μου βγήκα λίγο λασπουδερά. πού κάνω λάθος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. υποτίθεται ότι πρέπει να βγουν απ΄'έξω τραγανά και μέσα ψιλό-μαστιχωτά. τώρα αν σου βγήκαν ολόκληρα λασπουδερά ή ο φούρνος σου δεν είναι αρκετά δυνατός οπότε ψήστα λίγο παραπάνω ή έβαλες ελαιόλαδο (δικό μου λάθος που δεν το διευκρίνισα), πρέπει να βάλεις κάποιο πιο ελαφρύ λάδι (ηλιέλαιο, σπορέλαιο κλπ)

      Διαγραφή
    2. ναι' ελαιόλαδο έβαλα.
      αχ ωραία! θα τα δοκιμάσω με άλλο λαδάκι.
      μουτς!!!

      Διαγραφή
    3. έγιναν πάρα πολύ ωραία με ηλιέλαιο.
      τώρα ακόμη μια απορία.
      γιατί δε φουσκώνουν;
      ή μήπως πρέπει να είναι έτσι;

      καλημέρα!!!

      Διαγραφή
    4. καλημερούδια! δεν προορίζονται για να φουσκώσουν παρά ελάχιστα. ελπίζω να τα ευχαριστήθηκες! μάκια :)

      Διαγραφή
  9. Τα του Καίσαρος τω Καίσαρι...λοιπόν, και τα των κρουτόνς στο that's Eat! :)!

    Φιλάκια x3
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ μου αρέσει η σαλάτα σου και είναι πολύ ελαφριά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θέλω σαλατίτσα για μεσημεριανό........delivery κάνετε?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δίαιτα άκουσα κι ήρθα! Η ώρα η καλή Pela! Δεν μπορώ να πω, γέλασα με τον πρόλογο!
    Η σαλάτα σου είναι πολύ ωραία και χορταστική! Θα τη φτιάξω σύντομα!
    Καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αχ, μπρος στα κάλη τι'ναι ο πόνος ε; Λοιπόν επειδή και εγώ είμαι ομοιπαθής, όχι εγώ δεν παντρεύομαι, αυτό το έχω κάνει 10 χρόνια πριν χα,χα είμαι όμως σε δίαιτα, σου έχω συνταγή για ντρέσσινγκ νόστιμο και διαιτιτικό. Για σένα 1 κ.σ. λάδι, 1 κ.σ. ξύδι, 1 κ.σ. μουστάρδα και 10 σταγόνες υγρή στέβια. Τα ανακατεύεις, βάζεις και λίγη σκόνη σκόρδου και είναι σούπερ! Πολλά φιλιά, η σαλάτα σου τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πέλα, πεινάω!!!
    Χαχαχα, τρώω τόστ με μπαγιάτικο ψωμί!
    Και τη σαλάτα σου την ορέχτικα για να πω την αλήθεια αλλά ποιος καθαρίζει μαρούλι βραδιάτικα;;
    Αύριο.. σίγουρα!!
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγαπημένη και για μένα! Αχ δεν πρέπει να κοιτάζω μαγειρικά μπλογκ στις 12 τη νύχτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

share