Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

ΤΑΡΑΜΟΚΕΦΤΕΔΕΣ



Τι γίνεται γειτονίτσα, μπήκαμε σε mood Σαρακοστής? εγώ ευτυχώς όχι ακόμα γιατί το Πάσχα και γενικά  την περίοδο πριν με πιάνει πάντα μια βαθιά μελαγχολία, μη σας πω και κατάθλιψη..! Οι νηστίσιμες συνταγές πάντως πάνε κι έρχονται και εγώ, αν και δε νηστεύω, βρίσκω την περίοδο αυτή ιδανική για αποτοξίνωση. Προσπαθώ λοιπόν να φτιάχνω νηστίσιμα εδέσματα για να ευχαριστήσω και τη μανούλα μου που είναι σκληροπυρηνική του είδους! (αν έχετε βγάλει το συμπέρασμα ότι είμαι μαμάκιας έχετε απόλυτο δίκιο!!)
Δεν είχα ποτέ μέχρι τώρα ξαναδοκιμάσει ταραμοκεφτέδες και απορώ γιατί??! για να πω την αλήθεια μου μέχρι πρότινος απέφευγα γενικώς τον ταραμά. Χαίρομαι που αποτόλμησα τη συγκεκριμένη συνταγή γιατί μου άρεσε πολύ και θα την ξαναφτιάξω σίγουρα. Κι όχι μόνο κατά τη διάρκεια της νηστείας, είναι ιδανικό ορεκτικό για όλο τον χρόνο!  

ΥΛΙΚΑ: 180 γρ. ταραμά
              5-6 φέτες ψωμί μπαγιάτικο μουλιασμένο, στυμμένο και σε ψίχουλα
              1 κρεμμύδι
              1 κουτ. σούπας άνηθο
              1 κουτ. σούπας μαιντανό ψιλοκομμένο
              1 κουτ. σούπας λεμόνι
              2-3 κουτ. γλυκού ούζο
              πιπέρι
              2-3 κουτ. σούπας ελαιόλαδο
             αλεύρι & σπορέλαιο για τηγάνισμα

ΕΚΤΕΛΕΣΗ: Βάζουμε όλα τα υλικά σε ένα μπολ και ζυμώνουμε με τα χέρια μέχρι να ανακατευτούν όλα καλά. Αν η ζύμη είναι πολύ ρευστή προσθέτουμε τριμμένη φρυγανιά μέχρι να αρχίσει να σφίγγει. Παίρνουμε λίγο λίγο από το μείγμα και πλάθουμε τους ταραμοκεφτέδες. Τους αλευρώνουμε και τους τηγανίζουμε σε καυτό λάδι μέχρι να πάρουν χρυσαφένιο χρώμα.  

10 σχόλια:

  1. Καλημέρα, Πέλα!
    Είναι υπέροχοι οι ταραμοκεφτέδες και σαν μεζεδάκι. Με το ψωμί τους φτιάχναμε και στο σπίτι μας. Τώρα εγώ τους εμπλουτίζω με πατάτες.
    Οι δικοί σου φαίνονται υπέροχοι, μπράβο!
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ούτε και εγώ νηστεύω αλλά αυτό τον καιρό μου δίνεται η ευκαιρία να φτιάξω και πιάτα που δεν συνηθίζω! Πολύ ωραίοι οι κεφτέδες σου Πέλα μου. Με ουζάκι τέλειος μεζές! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ να σου πω την αλήθεια μόνο την Μεγάλη Βδομάδα νηστεύω, αλλά τέτοια νόστιμα μεζεδάκια δεν χρειάζεται μόνο να νηστεύεις για να τα ευχαριστηθείς!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πελάκι, οι ταραμοκεφτέδες σου έχουν υπέροχο χρώμα! Τώρα για τη γεύση, πρέπει να δοκιμάσω για να σου πω... Στείλε καναδυό... ντουζίνες!!! ;-)
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η μάνα έχει ανοίξει καινούριους ορίζοντες νομίζω!! Μετά το σούπερ κέικ, να σου και οι ταραμοκεφτέδες!! Είδες τι καλή που είναι η νηστεία τελικά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ λαχταριστοί! Και εγώ για τη μανούλα μου τα κάνω τα νηστίσιμα αλλά με κάτι τέτοια μεζεδάκια πολύ το χαίρομαι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. A, δεν είναι δύσκολοι. Γιατί μου είχε κάτσει εμένα ότι θα είναι κάπως, ούτε που ξέρω! Φαινονται πολύ νόστιμοι και πολύ πετυχημένοι Pela μου!
    Καλό μήνα γεμάτο χαρά και ξεγνοιασιά! Καλό βράδυυυυυ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

share