Κυριακή 29 Ιουλίου 2012

ΜΠΙΣΚΟΤΑ ΒΟΥΤΥΡΟΥ ΜE ΕΠΙΚΑΛΥΨΗ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ



Δευτέρα κάτι έχω
την Τρίτη δεν αντέχω
Τετάρτη πως βαριέμαι



την Πέμπτη δεν κρατιέμαι
Παρασκευή πρωί
λα λα λα λα λα λα
ΑΠ' ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ Η ΚΥΡΙΑΚΗ Μ'ΑΡΕΣΕΙ!

Ναι, η Κυριακή είναι η καλύτερή μου μέρα, τώρα που μεγάλωσα επειδή είναι μέρα εξορμήσεων (αυτή τη στιγμή που σας γράφω, χάρη στην τεχνολογία και την προγραμματισμένη ανάρτηση, πλατσουρίζω στην παραλία της "Τρανής Αμμούδας" στη Χαλκιδική). Όταν όμως ήμουν παιδί η Κυριακή ήταν η μέρα των ατελείωτων κινούμενων σχεδίων! ούτε σχολείο, ούτε μαθήματα, ούτε άλλες υποχρεώσεις. Μόνο εμείς, τα cartoons, και τα μπισκότα με το γάλα (το αγαπημένο μας σνακ). Η αγωνία μας μάλιστα για τις εξελίξεις στο Candy Candy ήταν τέτοια που σηκωνόμασταν και στηνόμασταν μπροστά στην τηλεόραση πριν καν χαράξει!
Εσάς ποια ήταν η αγαπημένη σας στιγμή της εβδομάδας όταν ήσασταν μικρά??      



ΥΛΙΚΑ: 300 γρ. αλεύρι
           200 γρ. βούτυρο
           125 γρ. ζάχαρη
           2 βανίλιες
           1 πρέζα αλάτι
Για την επικάλυψη: 100 γρ. σοκολάτα γάλακτος
                              1/2 φλ. ελληνικού γάλα εβαπορέ

ΕΚΤΕΛΕΣΗ: Xτυπάμε στο μίξερ το βούτυρο με τη ζάχαρη μέχρι το μείγμα να γίνει κρεμώδες. Κοσκινίζουμε το αλεύρι, το αλάτι, τις βανίλιες. Τα προσθέτουμε στο μείγμα βουτύρου και συνεχίζουμε να χτυπάμε με χαμηλή ταχύτητα μέχρι να ενωθούν όλα τα υλικά. Βάζουμε λαδόκολλα σε ένα ταψάκι, και φτιάχνουμε μικρά μπαλάκια με τη ζύμη. Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 160οC, για περίπου 35 λεπτά, μέχρι να σταθεροποιηθεί το μείγμα. Το αφήνουμε να κρυώσει καλά στο ταψάκι, αλλιώς θρυμματίζεται.
Αφού κρυώσουν τα μπισκότα, βουτάμε ένα ένα το μισό μπισκότο στη λιωμένη σοκολάτα. Το ακουμπάμε σε σχάρα ή σε λαδόκολλα, μέχρι να σφίξει η σοκολάτα.

14 σχόλια:

  1. Άστα κούκλα μου, όταν είσαι μικρός όλες οι μέρες της εβδομάδας αγαπημένες είναι, χαχα!
    Πολύ λαχταριστά τα μπισκοτάκια σου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα τι λαχταριστά μπισκοτάκια!
    Μ' αρέσει που τα βούτηξες σε σοκολάτα γάλακτος και όχι σε κουβερτούρα!

    Εμένα πάντως όταν ήμουν μικρή, η αγαπημένη μου μέρα ήταν το Σάββατο και όχι η Κυριακή, η οποία μου θύμιζε έντονα ότι την επόμενη μέρα έχω να πάω στο σχολείο χα χα χααα!!!
    Πέρα από την πλάκα, τι όμορφα χρόνια ήταν!!!
    Πολύ τα νοσταλγώ!
    Φιλάκια, να περνάς πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ ψηφίζω Σάββατο...Η Κυριακή είναι ωραία αμα την επομένη έχεις άδεια :)..χιχι..

    Πάντως τα παιδικά σκ είχαν πολύ κινούμενο σχέδιο..

    Τα μπισκότα νοστιμότατα, τα βούτιξες και στη σοκολάτα και τα έκανες ακόμα πιο ωραία.

    Καλά να περνάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Διπλός πειρασμός η σημερινή σου συνταγή.
    Μήπως θέλεις να σου στείλω όλα τα επεισόδια της Κάντυ, να τα ξαναδείς με την ησυχία σου;
    Φιλιά και καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Candy Candy... τι μου θύμισες τώρα!!! Αν και …κάποια χρόνια προσπάθησα να ξαναδώ κάποιο επεισόδιο και βαρέθηκα στο 1 λεπτό, ακόμα αναρωτιέμαι τι μας άρεσε με την αδελφή μου και δεν χάναμε επεισόδιο... Παρόλα αυτά, κινούμενο σχέδιο ψηφίζω τα στρουμφάκια, ακόμα μπορώ να τα χαζεύω...
    Η ημέρα που μου άρεσε και μου αρέσει ήταν και είναι η Παρασκευή γιατί έχεις την ασχολία σου (σχολείο, δουλειά...) το πρωί, το απόγευμα μπορείς να κάνεις ότι θέλεις και συνάμα σκέφτεσαι ότι έχεις δυο μέρες μπροστά σου για να κάνεις ότι σου αρέσει και σε ευχαριστεί. Δηλαδή, τα έχει όλα, και την "δουλειά" και την ξεγνοιασιά και την ελπίδα....
    Πάντως κάθε ημέρα θα ήθελα 5- 6 από τα μπισκοτάκια που μας έφτιαξες, για να μου φτιάχνουν το κέφι.
    Καλή εβδομάδα Πέλα, πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι ωραία και χουχουλιάρικα μπισκοτάκια είναι αυτά!
    Σίγουρα θα είναι πεντανόστιμα με τη μαλακή υφή τους, τη βουτυράτη γεύση και την υπέροχη σοκολατίτσα να τα αγκαλιάζει!
    Εμένα εδώ και χρόνια, η αγαπημένη μου στιγμή είναι όταν έρχεται το απόγευμα της Παρασκευής, που έχουμε τελειώσει από σχολείο και δουλειά και που το ΣΚ φαίνεται τόσο μεγάλο και πολλά υποσχόμενο!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραία και ορεκτικά τα σοκολατο-μπισκοτάκια και φουσκωτά φουσκωτά απ 'ότι βλέπω, μμμ!
    Το Σάββατο θα ψηφίσω κι εγώ, μιας και ήδη από την Κυριακή σκέφτομαι πως αύριο έχει δουλειά και παλιότερα πως θα είχε σχολείο! :)
    Για τα φοβερά παιδικά που βλέπαμε τη θρυλική δεκαετία του 80, ευτυχώς που υπάρχει το internet και το youtube! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ μεγαλώνονας άρχισα να τείνω προς την Παρασκευή, απλά όταν ήμουν μικρή δεν αγχωνόμουν και δε με φόβιζε η βδομάδα που βρισκόταν μπροστά μου..! τώρα πάλι με αγχώνουν ΤΑ ΠΑΝΤΑ!! anyway..
    καλή βδομάδα να έχετε κοριτσάκια μου! σας φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλως σε βρηκα. σε πετυχα σε καλη αναρτηση σε περιμενω σπιτακι μου για να δοκιμασω κατι απο οτι εφτιαξες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλώς σε βρήκα, με τις ωραίες συνταγούλες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εξαιρετικά τα βρίσκω τα μπισκοτάκια σου, για όλες τις μέρες! Αφράτα και η σοκολάτα τα κάνει μπουκίτσα νοστιμότατη!
    Φιλάκια, καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ωραία τα μπισκοτάκια σου και ειδικά με την επικάλυψη σοκολάτας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τα μπισκότα είναι σκέτη τρέλα!! :) τα φιλιά μου και πολύ καλό μήνα εύχομαι με υγεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

share