Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

ΚΡΙΘΑΡΟΤΟ ΜΕ ΠΡΑΣΟ ΚΑΙ ΚΑΡΟΤΟ





Συνεχίζοντας στο ίδιο πνεύμα της υγιεινής διατροφής σας έχω σήμερα κριθαρότο, άλλη μια συνταγή του Άκη, με μερικές αλλαγές, από το πρωινό μου. Λοιπόν όσο περισσότερο δοκιμάζω τις συνταγές του πρώτου Έλληνα master chef (θα καταρρεύσω!) τόσο περισσότερο μ' αρέσει. Μέχρι τώρα δε με έχει απογοητεύσει ούτε μια φορά.



Η συνταγή αυτή τα έχει όλα και συμφέρει, δηλαδή είναι οικονομική, γρήγορη και εύκολη και με λίγα λιπαρά (τι άλλο να ζητήσει κανείς από ένα πιάτο??). Ένα άλλο καλό είναι ότι αν δεν έχετε όλα τα απαιτούμενα υλικά, μπορείτε να κρατήσετε τον κορμό της συνταγής και να εμπλουτίσετε με τα υλικά που έχετε στο ψυγείο σας (αυτό έκανα κι εγώ και το αποτέλεσμα ήταν σούπερ). Ας το φτιάξουμε λοιπόν...

την πρωτότυπη συνταγή μπορείτε να δείτε εδώ ΥΛΙΚΑ: 300 γρ. κριθαράκι μέτριο
           2 πράσα
           1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
           1 σκελίδα σκόρδο ψιλοκομμένο
           2 φλιτζάνια νερό
           2 καρότα σε φέτες
           

           3-4 φέτες ζαμπόν
           300 γρ. ζωμό κοτόπουλου
           1 πακέτο τυρί κρέμα light
           αλάτι, πιπέρι
           λίγο μαϊντανό

ΕΚΤΕΛΕΣΗ: Ζεσταίνουμε λίγο ελαιόλαδο σε ένα κατσαρολάκι και σοτάρουμε το κρεμμύδι. Μόλις πάρει λίγο χρώμα προσθέτουμε τα πράσα και τα καρότα και τσιγαρίζουμε για μερικά λεπτά. Ρίχνουμε το κριθαράκι και ανακατεύουμε καλά για 2 λεπτά. Ρίχνουμε έπειτα το νερό και τον ζωμό, ανακατεύουμε και αφήνουμε στη φωτιά μέχρι να μαλακώσει το κριθαράκι. Αποσύρουμε από τη φωτιά, προσθέτουμε το τυρί κρέμα και ανακατεύουμε μέχρι να λιώσει και το κριθαράκι μας να γίνει κρεμώδες. Τρίβουμε λίγο πιπέρι και πασπαλίζουμε με μαϊντανό.
ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!

11 σχόλια:

  1. Καλημέρα Πέλα μου!!Την είχα δει και γω αυτή τη συνταγή, φοβερή πραγματικά!!!Θα τη δοκιμάσω και γω!!!Πανέμορφο είναι το πιάτο σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία εκδοχή για κριθαράκι. Και με το τυρί κρέμα έχει γίνει πολύ κρεμώδες και πλούσιο. Δεν την είχα δει τη συνταγή. Είναι πραγματικά καλή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα! Εχεις δίκιο για τον Ακη, έχει και καλές και πρωτότυπες συνταγές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΕΛΑ ΜΟΥ!!!!ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΚΡΙΘΑΡΑΚΙ!!!!ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΠΙΑΤΟ ΣΟΥ!!!!ΘΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ..ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΟΜΟΡΦΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νοστιμότατο και πολύ υγιεινό το φαγάκι σου Πέλα! Μου αρέσει πολύ! Γι' αυτό θα κεραστώ ένα πιατάκι πριν σε αποχαιρετήσω!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να σου πω την αμαρτία μου, δεν μπορώ να τον πάρω στα σοβαρά αυτόν τον άνθρωπο... Από όλο τον κόσμο ακούω όμως ότι οι συνταγές του είναι αξιόλογες!
    Και αυτή που μας παρουσιάζεις μου αρέσει πολύ! Με το τυρί κρέμα θα έχει ωραία υφή, αλλά θα παραμένει ένα πιάτο ελαφρύ, με χαμηλά λιπαρά!
    Καλή συνέχεια στη διατροφή!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Διαβάζω τα υλικά και λέω ότι σίγουρα αξίζει να το δοκιμάσω αυτό το πιάτο!
    Φαίνεται σούπερ νόστιμο Πέλα μου!
    Φιλάκια, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχο πιάτο!!! Θρεπτικό και γευστικό:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φανταστικό το έκανες!!!! Το πράσο και το καρότο θα το γλυκαίνουν πολύ!!!

    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πραγματικά έχω κάνει αρκετές συνταγές του Άκη..κ είναι όλες σούπερ,τον εμπιστεύομαι απόλυτα..τα την κάνω κ εγώ γτ φενεται φοβερή ελαφριά και γρήγορη..ο απόλυτος συνδιασμός!! Άντε κ καλή μας ορεξηηηηη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

share