Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

ΡΟΛΑΚΙΑ ΜΕ ΜΠΛΕ ΤΥΡΙ ΚΑΙ ΚΑΡΥΔΙΑ



Να 'μαι και πάλι ύστερα από 9 σχεδόν μήνες απουσίας! Επιτέλους το παιδάκι μου άρχισε να παίζει και λίγο μόνο του οπότε και εγώ έχω λίγο χρόνο να ασχοληθώ με κάτι άλλο όταν βρίσκομαι στο σπίτι. Όχι φυσικά πως δε μου αρέσει να παίζω με το μικρούλι μου αλλά όπως και να το κάνουμε είναι ωραίο να έχεις λίγο χρόνο και για άλλα πράγματα που σου αρέσουν να κάνεις, όπως το blogging που έλειψε πολύ τον τελευταίο καιρό.   


Επιστροφή λοιπόν με σούπερ πρόταση για σνακ ή πρωινό. Έχω φάει ένα κόλλημα με το baking αυτή την περίοδο και έχω δοκιμάσει άπειρες συνταγές τέτοιου τύπου. Αυτή είναι από τις αγαπημένες μου. Αν σας αρέσουν τα αλμυρά ψωμάκια αυτά θα τα λατρέψετε!

ΥΛΙΚΑ: 500 γρ. αλεύρι
               1 φακελάκι μαγιά ξηρή
               300 ml νερό χλιαρό
               30 γρ. βούτυρο λιωμένο
               100 γρ. μπλε τυρί θρυμματισμένο
               100 γρ. καρύδια κοπανισμένα
               2 αβγά
               1 κουτ. γλ. αλάτι
               πιπέρι

ΕΚΤΕΛΕΣΗ: Βάζουμε σε μπολ το αλεύρι, τη μαγιά, το αλάτι και το χλιαρό νερό. Ζυμώνουμε για 10 λεπτά μέχρι η ζύμη να ξεκολλάει από τα τοιχώματα. Προσθέτουμε και το βούτυρο και, αν χρειαστεί, λίγο νερό ακόμα. Αφήνουμε τη ζύμη σκεπασμένη να φουσκώσει για μια ώρα περίπου. Αφού φουσκώσει προσθέτουμε τα καρύδια και ξαναζυμώνουμε. Αφήνουμε να ξαναφουσκώσει για 20 λεπτά (είναι λίγο...."της υπομονής" η συνταγή!). Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 200 βαθμούς. Ανοίγουμε σε χοντρό φύλλο, ρίχνουμε το μπλε τυρί, λίγο πιπέρι και διπλώνουμε σε ρολό. Κόβουμε το ρολό σε κομμάτια (περίπου 8) και στρώνουμε σε ταψί με λαδόκολλα. Αλείφουμε με τα αβγά και ψήνουμε για 20 λεπτά (ή μεχρί να ροδίσουν)    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

share